Miten sen teemme?

Playmakersin tekijöiden ja suunnittelijoiden vahvuus on kokonaisuuden hahmottaminen ja visuaalisen viestinnän erityisosaaminen. Pidämme tärkeänä, että ruudussa ei “vipaja” mitään tyhjänpäiväistä. Sen tiedämme, että viestisi menee perille, kun se kerrotaan niin että tuntuu.

Pienikin tarina voi sisältää vahvan viestin ja herättää suuria tunteita.
Tämän enempää ei ole sisällöstä ja sen kuninkaallisesta olemuksesta syytä länkyttää.

Varsinainen Playmakersin myyntityö ja “vakuuttelu” tapahtuu kasvotusten. Varaudu siihen.

ME OSAAMME TEHDÄ YRITYKSESTÄ PIDETYN JA MIELENKIINTOISEN

Mitä asiaa Sinulla on? Ketä haluat puhutella? Miten haluat vaikuttaa? Hyvä sisältö keskittyy olennaiseen. Se puhuttelee, kun se kerrotaan luovasti ja oikeassa yhteydessä. Playmakersin missiona on tuottaa vaikuttavaa sisältöä. Kertoa tarinoita. Hyviä ja mielenkiintoisia tarinoita.

Kun ihminen on ammatiltaan toimittaja, vieläpä hyvä toimittaja, hänen tärkein antinsa ihmiskunnalle on kiehtova sisältö. Hän katsoo maailmaa ennakkoluulottomasti ja vapaasti. Hän näkee kiehtovia tarinoita siellä, missä muut näkevät...no eivät mitään. Ennen kaikkea hyvä toimittaja on verraton tarinaniskijä.

 

Sadon fiksusta sisällöstä korjaat Sinä.